Maruca- 4 luni

Caci si ea a implini de curand 4 luni --- dar sarbatorim din pacate printr-o mica raceala...sper sa ramana mica spre nimic..acum a reusit sa adoarma....Doamne ce liniste s-a facut in casa!!!






 Am reusit sa facem poza si cu buni ...in cele din urma ..greu se lasa pozata buni asta :D



 Mes bijoux ( o fi bine cum am scris? :D)



 Una din creatiile Alexiei ...blocul si macaraua..macaraua era chiar si functionala :)



 Si eu ma joc...dar ma enervez cand nu se lasa ursuletul prins..e cam smecher ..dar incep sa tip tare la el si se sperie


 Am descoperit oglinda ...ma mai vazusem eu in oglinda dar de dat asta m-am si pupat ..tare sunt dulce...acum stiu de ce ma pupa mami toata ziua :D




 Tati si fetele se dau in leagan



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie