Copilarii

Mara si-a descoperit manutele de ceva timp...e primul lucru de care ne folosim...mainile...acum le gusta cu placere de fiecare data cand are ocazia ..sunt mult mai gustoase decat suzy..ieri chiar a lovit de cateva ori in jucarii cu ele, desi inca nu are 3 luni.E innebunita  dupa conversatii, nu-i place deloc sa stea singura ..iar seara cand ne intalnim cu vecinii ..mai ales cu Ralu e in culmea fericirii si incepe conversatia si sedinta de zambete. Alex din pacate o sacaie mai mereu cand ea adoarme.

Daca in urma cu cativa ani cea mai mare dorinta a mea era ca Alex sa vorbeasca si daca de prea multe ori eram frustrata cand nimeni nu intelegea ce ea se chinuia sa spuna( nici acum lucrurile nu sunt perfecte) aseara mi-a facut-o. Dar sa incepem cu inceputul...trotineta era stricata asadar tati si tataie s-au apucat sa caute rulmenti ...dupa ce in prima zi n-au gasit..a doua zi a cumparat fiecare o pereche de rulmenti =)))...apoi tati s-a apucat si i-a reparat trotineta..cand totul a fost gata ..Alex a iesit ca vantul si ca gandul cu ea pe strada...zboara pe ea. Pe strada s-a intalnit cu o fetita mai mare, aceasta i-a cerut trotineta iar Alex i-a dat-o...fetita n-ar mai fi vrut sa i-o dea inapoi asa ca am trimis-o sa si-o recupereze...cand s-a intors trotinetei ii lipsea un maner...asadar ...plimbandu-ma cu caruciorul am inceput discutia despre trotineta si maner in fata portii infractoarei..dupa ce a iesit si bunica si matusa coplului afara si dupa ce au tipat vehement la copilul lor...copilul a negat cu forta..degeaba i-am mai spus eu ca nu se intampla nimic daca recunoaste si ca ea nu are ce face cu manerul dar noua ne trebuie...nimic ...in fine dupa jumatate de ora si dupa ce bunica a sunat mama copilului am aflat cu stupoare ca fetita aruncase manerul intr-o curte...in drum spre casa si usor nervoasa i-am spus lui Alex sa nu se mai joace cu fetita respectiva pentru ca e rea si ca mai sunt si alti copii sa se joace ( cuvantul rea mai avea in spate si o banuiala ca in urma cu cateva zile fetita ii pusese o piedica foarte urata in urma caruia Alex s-a ales cu o buba nu prea frumoasa)......aseara insa Alex s-a dus din nou in zona fetitei respective care acum avea si parintii la poarta ( mamica fetitei isi ceruse si scuze fata de mine dupa faza cu manerul deci trecusem peste) insa Alex s-a dus la ei si le-a spus (mai pe limba ei dar parintii au inteles) cum Denisa i-a pus piedica si le-a mai spus ca Denisa e rea si lenesa....eram in apropiere si mi-a cazut cerul  in cap...oare ce le-o mai fi spus :D
Vineri am fost cu Alex in oras in principal la Biserica Sf Ghe (printre preferatele lor) ca sa luam o icoana pictata pe lemn  (din punctul meu de vedere cadoul ideal pentru cineva..Alex primind mereu de la nasa ei cate-o astfel de icoana ..ne-a insuflat si noua bucuria de a face un astfel de cadou) ...pe langa icoana am cumparat si lumanari ca sa aprindem p-acolo...dupa ce la morti a avut propria intentie sa aprinda pentru matusica ei care nu mai e si pentru bunicul meu ..la vii prima lumanare a aprins-o pentru Doamne Doamne ( mi s-a parut geniala ideea ..nu m-am gandit niciodata la asta) apoi a aprins si pentru sanatatea Mamarutei....
Cand Alex avea vreo patru anisori  si eram internate in eternul Budimex ..intr-o zi de Sf Petru si Pavel am mers cu ea la bisericuta din curtea spitalului unde era plin de lume...dupa ce ne-am inchinat si am stat vreo 2 minute pe acolo ..am zis ;; Alexutu hai sa mergem,, iar ea a spus ,, Pa, pa Doamne - Doamne,, ...eu si cateva femei din jur am fost foarte amuzate ....
Si revenim la Mara...cand am adus-o de la spital m-am tot uitat dupa vreun semn din nastere...negasind nimic m-am multumit cu gandul ca acesta nu exista. Alex avand o bulinuta (duda furata din curtea primariei capitalei) rosie pe picior la spate. Acum cand mai are putin si implineste trei luni, a venit mamaie pe la noi ...siiii... a vazut ca jos la picior are si ea o pata alba ca o floricica de popcorn sau lalea(?) =))) ..ce n-am vazut eu trei luni a descoperit mamaie intr-o zi ..







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie