Ultima zi de vara pe 2011

31 August, ultima zi de vara dintr-un an frumos pentru mine, o vara in care desi n-am fost nici la mare nici la munte si nici peste hotare a avut totul pentru mine. Relaxare si zbucium, durere si bucurie, fericire , familie si echilibru. O vara in care n-am mai stat inchisa intr-un birou apasator si am deschis pc-ul doar cand am avut eu chef. O vara in care mi-am batut capul cu Alex la teme, mi-am pierdut noptile cu dr Grey si le-am castigat cu Mara, o vara in care nu m-am mai trezit la 7 dimineata si n-am mai alergat ca nebuna dintr-un colt in altul, nu m-am mai inghesuit in autobuze si tramvaie si nu am mai suportat duhoarea sconsilor de Bucuresti, o vara in care n-am mai avut aer condionat si mancare comandata dar am avut caldura familiei mele si pranzul in patru. O vara in care n-am mai stat stresata permanent la gandul ca Alex nu mananca nu se joaca sau cine stie ce i s-a mai intamplat. O vara frumoasa...si e pe final..nu o regret ci doar am s-o mi-o amintesc mult timp de acum inainte. Maine e prima zi de toamna si toamna aceasta va fi si mai frumoasa...si-mi voi petrece timpul asa cum vreau eu ci nu cum trebuie..am sa fac doar ce-mi place si n-am sa mai alerg aiurea....sper ca toamna asta sa fie o vara tarzie.........
Vara asta am redescoperit plimbatul ...cred ca nu m-am mai plimbat de 10 ani iar acum o fac din nou..fara ore limita ..fara graba ..fara stres...fara picioare rupte...totul lento....Vara asta am redescoperit viata, echilibrul, implinirea....mi-am dat seama din nou ca noi oamenii in fuga noastra am devenit sclavii unui salariu lunar....Vara asta e prima din viata copilului meu si vor mai fi multe ..foarte multe de acum inainte ...plec ..copilul cel mare ma roaga sa-i umplu cada pentru baie...asa e vara ...copiii te roaga sa-i lasi sa faca baie...Abia astept primavara si vara urmatoare dar pana atunci n-am sa uit sa traiesc la fel de frumos toamna si iarna.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie