Playlist botez Mara

Cu pasi repezi se apropie ziua botezului..si desi e unul aproape in familie inca nu stim sigur cine vine si cine nu. Iulia imi va descarca muzica asa ca inainte trebuie sa facem playlistul, si va trebui sa impacam pe toata lumea ..si pe dansareti si pe rockereti si pe copii ...asa ca aici o sa fac un playtestlis:
Daca ar fi dupa mine am asculta numai Goran Bregovici, Tudor Ghe, Iris, Metallica, Queen si Guns, Daca ar fi dupa Mr. Popa..am asculta numai Ramstein, Metallica, Megadeth samd, Daca ar fi dupa Iulia am asculta numai populara,,,,deci trebuie sa multumim pe toata lumea...asa ca intaifac lista, apoi Iulia leva descarca si apoi va trebui sa le aranjam intr-o ordine ...gen masa, inceput...bla bla ...si apropo oare cate melodii se pot asculta in cateva ore??? Daca are cineva ideei si ma poate ajuta astept sugestii...ms ..a si inca ceva ...la masa vom fi jumate pana-n 37( uau 37???? fuck)  ani si jumate peste 56 deci....

Nu mi-e frica de bau-bau

Metallica- Nothing else matters

Scorpions - You and I

Cartea Junglei -Jungle Book

La multi ani

Tudor Ghe- Dorul

 Atlas - Sarba2

 Aqua - Barbie Girl

Warren G & Adina Howard - What's love got to do with it

Lou Bega - Mambo No. 5

ACDC- Thunderstrike

 Gipsy Kings - Marina, Marina.mp3

 Mustafa Sandal & Anna Vissi & Natalia - Hatirla Beni - Greek & Turkish Mix.mp3

 Anna Vissi & George Dalaras - Ta Chronia Tis Ipomonis.mp3

Aurel Tamas-Cantec Pentru Mama

Aurel Tamas-Caravana

 Boney M-Rivers of Babylon

 Gipsy Kings -Bamboleo

Greek – Zirtaki

Greek-Kati Garbi – Elefteria

 La cukaracha

Benone Sinulescu & Ro-Mania-Roata Vietii

Daniel Ursu-La birtutu din padure

Elegance - Dar-ar naiba-n tine dragoste

La multi ani paharul sus

Laja Cnejevici-Cine-i nascut in ianuarie

Lorena-Toate sogoritele

Nicu Paleru-Sus Paharu

Joe Dassin "Et si tu n'existais pas"

Iris - "De vei pleca"

Steavie Wonder - "I just call to say I love you"

Queen - "The show must go on" si "Living on my own"

Aerosmith - "Don't wanna miss a thing"

Queen - Love of My Life.mp3

LOUIS AMSTRONG - Wonderful world.mp3
  • Zorba
  • Brasoveanca
  • Jungle Book
  • Abba – Voulez-vous …
  • La Bamba
  • Caramba – Solo se vive una vez
  • Kamar – Maria
  • Enrique Iglesias – Bailamos
  • Julio Iglesias – Baila Morena
  • Antique – Se thello
  • Anna Vissi – Titimou
  • Despina Vandi – Magapaz
  • Modern Talking – You’re my heart/ No face no name no number
  • Rammstein – Ich will
  • Tina Turner – You’re simply the best
  • R. Kelly – We are gonna be forever you and me
  • Sagapao 
  • La Bamba Richie Valens (Los Lobos)
    Let’s Twist Again Chubby Checker
  • DJ Vasile Zdob si zdub
  • maneaua - caci nu se poate padure fara uscaturi - adrian- jumatate tu jumatate eu
  • Gheorghe Gheorghiu - "Unde dragoste nu e, nimic nu e!".
  • CHAMA – MENEAITO
  • ENRIQUE IGLESIAS – BAILAMOS
    HELENA PAPARIZOU – YOU’RE MY NUMBER ONE
    JUANES – LA CAMISA NEGRA
    LIVIU GUTA – DE CE MA MINTI (DANCE REMIX)
    MELA – CHORI CHORI GORI SE 
  • SIMPLU – OFICIAL IMI MERGE BINE
    TARKAN – HEPSI SENIN MITT WOCH
    TURCEASCA – PARTY DANCE 
  • DE PETRECERE:
    NICU PALERU – HAI PRIETENI LA O BETIE
    NICU PALERU – UN AN DIN VIATA
    NICU PALERU – GALIDA
    NICU PALERU – MA LUPT CU DAMIGEANA
    NICU PALERU – TRECE TIMPUL
    NICU PALERU – IUBIREA MEA
    TUDOR GHEORGHE – PELIN BEAU, PELIN MANANC
    EMILIA GHINESCU - BARBATE TI-AU TRECUT ANII
    UNIVERS – BEAU BEAU SI MA-NVESELESC
    CARMEN SERBAN – AI BANI, AI SI FERICIRE
    COPILUL DE AUR – STIU CE-TI PLACE
    EMILIA GHINESCU – JOACA SOCRE JOACA
    NICU PALERU & NICU ALBU – IAR AM CHEF DE VIATA
    ILEANA SARAROIU – CINE-A PUS CARCIUMA-N DRUM
    NICU PALERU – AS TRAI-N BUTOAIE PLINE
    MARIA CIOBANU – IA-TI MIREASA ZIUA BUNA
    IMPULS – AZI NUMENI SA NU DOARMA
    IMPULS – CANTA-MI LAUTARE
    NICU PALERU – DE CE MA LASI
    NICU PALERU – IMI FAC CARCIUMA LA POARTA
    NICU PALERU – VREAU SA BEAU SA CHEFUIESC
    NICU PALERU & ALINA – CE SA FAC CU INIMA MEA
    NICU PALERU & EMILIA GHINESCU – MI-A TRECUT TINERETEA
    NICU PALERU & EMILIA GHINESCU – VIN MUSAFIRII
    NICU PALERU & STANA IZBASA – DE CINE MI-E DOR
    PUIU CODREANU – LANGA STICLA DE RACHIE
    ADRIAN COPILUL MINUNE – CE MIRACOL CE MINUNE
    ADRIAN – CHEF DE CHEF
    ADRIAN DE VITO – CINE TE IUBESTE
    ADRIAN – JUMATATE TU JUMATATE EU
    ADRIAN & COSTI – NOPTI SI ZILE
    NICOLAE GUTA & ADRIANA ANTONI – INIMA MEA PENTRU TINE BATE
    FLORIN SALAM – VREAU SA-MI IMPART VIATA CU TINE
    ADI DE LA VALCEA&PETRICA CERCEL – INIMA MEA BATE PENTRU TINE
    ADRIAN MINUNE – SA CANTE MANELELE
    JAMPARALE – AZI LA NOI E NUNTA-N SAT
    FLORIN SALAM – AS RENUNTA LA TOT
  • TERESA RABAL VEO VEO

    Guess Who - Tot mai sus

    Macarena - Los del Rio
    Loona - Bailando 

  • Don t worry be happy   

  • Puiu Codreanu  - Cine copilasi nu are & Pusca si cureaua lata
    Puiu Codreanu  - Patru nostru-i bautor&Cine anii socoteste
    Puiu Codreanu - Bate vant de la Oradea & Rupt-or boii
    Puiu Codreanu - Dragu-mi unde-am venit&Verde-i frunza la fraguta
    Puiu Codreanu - Omu bun si pomu copt&Soferie,soferie
    Puiu Codreanu-Mai mindruta de la munte&Fetele lui tata
  • Andreea Voica - Hai Ana nana mandra banatana (colaj) (15:53)
  • Andreea Voica - colaj (brau lent+brau). (12:06
  • Andreea Voica. - colaj (brau). (4:26
  • Andreea Voica - colaj (hora intai) (9:29)
  • Petrica Moise si Fratii Milos - HORE
  • . Stana Izbasa & Luci Duga - Muncesc romanasii mei  
  • Multumesc, iubita mama (Mirabela Daue
  • .andra-populara>>> omu de inima rea intra n carciuma si bea
  • Mioara Velicu - Asa-i hora pe la noi
    3. Nicu Paleru -Las-o mai usor cu vinul nasule
  • Fetele lui tata-nu stiu cine canta
  • Oltean sunt, oltean imi zice 
  • .Aurel Tamas - Viata Trecatoare
    2.Aurel Tamas - Bate lumea rea
    3.Irina Loghin - Canta-mi lautare
    4.Puiu Codreanu - Te iubesc mireasa mea
    5.Populara -Asa beau oameni buni
    6. Masa -Trec Tiganii Trec
    7.Odeon -Trenul Vietii
    8. Tinu Veresezean - Mandra floare, trandafir
    9. Cornelia si Lupu Rednic - Sa traia' prietenii mei
    10.Populara -Nasule maria ta 
  • . Radio 21- Jaga Jaga
    2. Liviu Vasilica- Hai,hai cu trasioara
    3. Hora- Invarte-ma bade bine
    1.BON JOVI-Always
  • Gaby sau Chama - Meneaito
    Palamakia
    Elefteria
    Juanes- Camisa negra
    Antique- I die for you
    Antique - Opa,opa
    Thalia - A quien le importa
    ANDY ZAMIOY - LATOZOU
    ANTIQUE - Moro mou
    BOVEA Y SUS BALLENATOS-El Ano Viejo
    Alkaios - Sagapao
    Celia Cruz- La vida es un carnaval
  • Helena Paparizou > My number one
  • Voltaj - Ca la 20 de ani
  • maria dragomiroiu- bun ii vinul ghiurghiului
    maria dragomiroiu - sa dea naiba in tine dragoste
    maria dragomiroiu - viata mea si viata ta 
  • Elena - Vocea ta
  • - Cleopatra- GHITA (hehehe
  • Voltaj- Un pas in fata
  • Gloria Estefan - Santo, Santo
  • Los Lobos - La bamba
  • Fratii Paun: Sarba de la Sabaoani, Batuta de la Farcasa, Sarba de la Bacau, Sarba de la Vaslui, Sarba de la Iasi, Hora de la Targu Neamt
  • Natalie Cole & Nat King Cole - Unforgettable 
  • Kay Star - Rock and Roll Waltz
  • La cucaracha
  • amr diab - el alem alla
    - amr diab- keda eny einak
  • Asa beau oamenii buni
  •  
  • Mai intoarce Doamne roata
  • Ce are oare dragostea cu mine(Laura Lavric)
  • Satra
  • Nuneasca
  • Hora moldoveaneasca
  • Julio Iglesias - Baila Morena
    Antique - Se thello
    Despina Vandi - Magapaz
    GMP - Tu gatita
  • ALEXANDRA STAN - Mr. Saxobeat

    Cargo - Daca ploaia s-ar opri

    Celine Dion & Barbra Streisand – Tell Him

    Cargo - Doi pasi In Urma Ta

    Iris - Baby  (fara Felicia Filip)

    Iris - Somn Bizar

    Queen  We are the champions

    Pavel Stratan - Eu Beu

    Pavel Stratan - Du-Du

    Pavel Stratan - M-am nascut de ziua mea

    Angela Rusu - A iesit nasu la joc

    Benone Sinulescu-Bun ii vinu
    Benone Sinulescu-Toarna-n pahare

    Casuta noastra

    C-o damigeana si-un pahar

    Compact-Fata din vis
    Dan Spataru-Tarancuta tarancuta

    Ducu Bertzi-Asa-mi vine cateodata

    Divertis – Omul are doruri multe(sarba)

    Gica Petrescu- Trece timpul ca nebunul
    Gica Petrescu-Casuta noastra
    Gica Petrescu-Asta seara nimeni nu o sa doarma
    Gica Petrescu- Of mai spiritule
    Gica Petrescu-Lume lume
    Gica Petrescu-Dar-ar naiba-n tine dragoste
    Gica Petrescu-C-o damigeana si-un pahar

    Hai Catrină +instrumental horă
    Hopa di-ri-da (disco)
    Ilie Rosu - Am sa cant
    Ionel ionelule nu mai bea baiatule (disco)
    Irina Loghin&Fuego - maicuta vrea sa ma-nsor
    Irina Loghin – Cei 3 brazi de la Sinaia
    Irina Loghin-Caruta cu cai
    L Anghel& Sistem-Let me try
    Loredana Groza -Marie si marioara+Ionel Ionelule+Trandafir de la Moldova
    Marina Voica- Crede-ma amore

    Mai tii minte mai draga marie (sarba)
    Marie si Marioara (sarba)

    Puiu Codreanu-Cum se-ntoarce roata
    Radu Ile-Zongora
    Ro-mania-Crasmarita vale leu
    Rubin-Ma dusei la Aristica(sarba

    Zarzarea

    Staying Alive - Bee Gees

    Mony Mony - Billy Idol
    What A Wonderful - World Louis Armstrong

    Metallica - One 

    Liviu Vasilica Marine, la nunta ta 

     

  • Sofia Vicoveanca  Asta i hora mare 

    muzica de petrecere mana caii vizitiu by

     

     


     

     

     

     

     

     


     

     

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie