jurnal de bord - inceput de august 2011

A fost o zi ....a fost caci a trecut......m-am trezit de dimineata si am facut dosarul ce trebuia depus la firma apoi am apelat la un bun coleg sa-l duca la firma...pe la ora 9 cu ajutorul unui supozitor cu glicerina Mara a resusit sa elimine ce acumulase im aprox 2 zile...si vorbim de volum...apoi toata ziua Mara a dormit si a mancat cam din ora in ora...totul insa a fulminat pe seara cand un plans isteric si care o lasa aproape fara aer m-a cam speriat. In timp ce noi mancam in bucatarie ea gangurea linistita in patut ..apoi Alex si tati s-au dus sa vorbeasca cu ea..iar pe ea a suparat-o ceva foarte tare..acum s-a linistit doarme...ma sprie insa faptul ca am doua masele ce ma supara iar una din ele cred ca a facut infectie...acum nu stiu daca e bine sa iau antibiotic...si n-as vrea dupa atata chin cu alaptarea ca tocmai acum cand totul merge bine sa renunt..in plus laptele praf e foarte scump..iar ea mananca foarte mult...acum e liniste..
Alex  nu a avut o zi excelenta...la tema nu s-a putut concentra si nici nu am reusit sa o terminam..pe Mara a zapacit-o cu pupaturile ei gen stampila...apoi pe strada la joaca a pierdut o masinuta frumoasa in canal ..s-a murdarit ca un porc din cauza prafului de ciment..pentru ca avem un vecin ce face betoane in strada..iar copii au cam evitat-o la joaca ceea ce ma enerveaza la culme...de fapt e o fetita mai individualista ce nu vrea sa se joace cu ea si culmea e ca detine controlul si asupra celorlalti copii...pacat ..mi-a fost mila de ea...dar nu mai pot interveni prea mult...in plus si Alex e cam capoasa..of...
Mara se pare ca e iar maraita,,, pe seara cam refuza ,,biberonul,, ..si nu stiu daca e din cauza maselelor mele sau din cauza nenorocitelor de tigari pe care in loc sa le raresc le indesesc...sau poate e din cauza ei...of
De 4 minute s-a terminat si ziua ..deja incepem o alta zi...acasa timpul trece mult mai repede. Duminica Mare implineste 2 luni..iar eu nici nu stiu cand au trecut...Alex va pleca pentru o saptamana la tara ...imi e foarte greu cu amandoua ..dar o trimit acolo pentru o minivacanta..mai ales ca acolo copii se joaca cu ea si nu o evita nimeni...iar eu voi avea mai mult timp de casa si de curatenie....pentru ca dupa ce stau o ora -doua cu ea sa facem o pagina din tema de vacanta si ma mai solicita si bebe..sincer nu mai sunt in stare de nimic...asa ca peste tot in casa sunt haine ..iar in bucatarie ...vase...iar haosul asta ma streseaza...in plus netul (stickul) nu prea mai merge asa ca nu ma mai pot relaxa cu un nou episod din Grey iar la Tvr deja dau episoade pe care le-am vazut...acum imi pare rau ca le-am vazut.....Ce mult imi doresc o saptamana la mare!!!! Luna asta insa cand pentru altii e concediu ( in toata puterea cuvantului) noi avem foarte multe de facut,,,dosarulpt cic, vaccinul Marei, gasirea unei biserici pentru botez, detalii de pus la punct pentru botez, trebuie sa cumpar si ceva de imbracat pentru asta....pregatirea pentru scoala, ieri am cumparat ghiozdanul dar mai sunt multe de luat, controlul la neuro sitoate procedurile ulterioare, programarea lui Alex la dentist pentru ca acum dentistul e in co pana pe 16 August...apoi ar tbui sa imprastiem niste invitatii :D........iar consultul la cardiolog cred ca-l vom face prin octombrie sau noiembrie...desi Alex atunci va fi la scoala...nu stiu cum vom face cu el..aici e mai complicat...aproape ca as renunta la el amul acesta dar va fi nevoie de adeverinta pentru sport,,,nu stiu unde a trecut si vara asta,,cand eram copil o zi mi se parea mare ....acum timpul zboara mult prea repede si nu reusesc sa fac tot ce imi propun ...a .mai avem si ochelarii de facut ( uitasem) dar inca nu am strans suficient capital pentru ei ...le vom lua sistematic ...sper sa mai am timp si de blog...si am uitat ca trbuie sa ma turnam si niste ciment pe langa casa :D
Saptamana asta ...marti ..am dat o fuga pe la serviciu ..desi am stat vreo doua ore ..mi-am revazut fugitiv colegii...mi-era dor de ei si sincer lucrurile se vad mult mai frumoase la serviciu cand le vezi din afara...aproape imi parea rau ca nu sunt si eu acolo...cine sa ma mai inteleaga??!!!..apoi am fugit repede la Municipal pentru ca-l externa pe unchiu/fratele meu ...si sincer trebuia sa-l vad ...desi faza asta m-a rascolit foarte tare ...m-a rupt in bucati ....si viata mi-a dat iar o palma ca sa-mi aminteasca ca trebuie sa traiesc fiecare clipa din plim,,,ca trebuie sa fac si sa zic tot ce-mi trece prin cap fara sa maascund dupa deget...ca timpul la televizor e un timp pierdut..................aaaa....de azi am -10 kg....mai am inca 12 ...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie