Bonul fiscal, inchiderea unui cont si Romania is my country

Traim in Romania si asta ne macina toti nervii.Nu prea am cerut bonul de casa si nici nu sunt genul care sa ceara explicatii, daca vanzatoarea m-a pacalit cu 50 de bani am lasat-o sa se bucure de ei si m-am enervat usor cand am vazut ca se uita crucis cand imi strang restul chiar daca e de 30 de bani. Imi plac concursurile de orice gen...de fapt imi place sa visez la premiu, asta mi-a placut tot timpul ...asa sunt eu. Recent am intrat intr-o febra a unui concurs la care trebuie sa completez codurile de pe produs pe site, citind regulamentul am inteles ca trebuie sa pastrez ambalajul ( asta ma bucura pentru ca ma gandesc ca nu-s prea multi nebuni care sa pastreze ambalajul) si bonul fiscal. Ghinion ....la magazinul de und fac cumparaturile uzuale pe bonul fiscal produsele sunt trecute gen 1,2, 3 si bonul il vezi doar daca vrea vanzatoarea ....ultima data cand l-am cerut vanzatoarea a schimbat subiectul. La alt magazin nu mergea casa...in fine.... Imi trimit azi sotul in misiune, nu de alta dar imi place sa-l trimit in misisuni impozibile =)). Stiind cum stau lucrurile la magazinase si nevrand sa intre in vreun conflict se duce la minimarketul cel mai apropiat si cel mai raspandit in Bucuresti, desi nu are preturi bune il gasesti la orice colt de strada si desi e Mic mai e si ro, in fine cand ajunge cu... cumparaturile la casa...caci asa e in mini si supermarket pe langa produsul dorit mai iei vreo patru, deci cand ajunge la casa vanzatoarea ii spune cat il costa iar el are tupeul sa ceara bonul..i se raspunde ca nu merge casa...politicos ii spune ca reunta la cumparaturi. Nu-i e frica de mine =)), dar in general prefera sa nu intre in gura mea cand ajunge acasa e asemeni unui elev constiincios cand i se da o tema prefera sa o faca decat sa ia nota mica si sa fie certat .... astfel ca insista la un al doilea magazin si dupa ce sta la coada i se spune ca nu merge casa ...eu sincer ma gandesc ca e vreo epidemie in zona care afecteaza casele de marcat...enervat de data aceasta ii spune celei care se ocupa de plati in magazin, culmea fata in fata cu o casa de marcat, ca renunta la cumparaturi, atunci casiera ii spune iritata ca-i va da un bon de control si i-l rupe in scarba. Doamne cat tupeu!!! Cum sa-si permita cineva sa ceara bonul fiscal ??!! Mai ales pe criza asta cand hartia costa, in plus salvam copacii si lumea prin economisirea hartiei. D-asta imi place Romania orice drept cat de mic ar fi cand il ceri e ca si cum ai comite o infractiune..Si apropo de drepturi ...terminand unul din credite ma duc la banca si spun:

18 Iulie 

- Vreau sa inchid contul
-Da veniti dupa data scadenta, nu se poate acum, asa e facut programul

27 Iulie

Las sa treaca trei zile dupa data scadenta si ma duc din nou la banca.
- Vreau sa inchid contul de credit.
- Cand ati platit?
-Pe 18, luna asta
- Atunci veniti dupa data de 18 luna viitoare.
Urmeaza sa-i povestesc ca in urma cu cateva zile primisem o alta informatie...ma  trimite la alt ghiseu mai competent.
- Vreau sa inchid contul
-Cand ati platit?
-Pe 18, luna asta
-Veniti supa 1 luna viitoare
Uau am deja trei informatii .... oare dupa cine sa ma iau, intreb din nou
- Vin la ghiseul acesta
-DA
-Mai trebuie sa platesc ceva atunci?
-Nu
-Sigur?
- Da doamna ..deja plictisita de atatea intrebari fara rost


9 August

 Intru in banca... aglomeratie mare ...jumatate din personal e in concediu... la casierie e coada cu scandal..lumea e nerabdatoare sa plateasca creditele ...e asemeni unei cozi la carne de pe vremea mult iubitului...Astept ..la ghiseul la care am fost ultima data ,doi oameni se intereseaza de un credit ...si astept ceva timp...apoi..
- Buna ziua, vreau sa inchid contul
-Este inchis deja
-Vreau o dovada, ceva ca am contul inchis la dumneavoastra
Se uita crucis ca si cum as fi scuipat-o
-Nu se poate....
Scot telefonul si apas pentru inregistrare...asa ca repet
- Va rog dati-mi o dovada , ceva ca nu mai am niciun cont deschis la dvs
-Pai contul de credit e inchis dar mai aveti un cont curent...aveti salariu ceva pe el?
-Nu. Vreau sa-l inchid
-Mergeti la ultimul ghiseu

Repet totul la ultimul ghiseu..cu telefonul dat pe inregistrare in mana....nu de alta dar sa studiez unde gresesc in exprimare.dar de data asta ..spun
- Vreau sa inchid contul curent
-Bine, mai aveti de plata 1,66 lei
-Sper ca-i platesc la dumneavoastra...ii spun uitandu-ma disperata la scandalul ce nu se mai termina la coada de la casierie
-Din pacate nu, dar va fac o hartie..bla ..bla si cand veniti cu dovada platii la mine..il inchid
- Iau hartia si ma asez ca un catelus la a treia coada...sa platesc 1,66 ron desi cu doua saptamani inainte am fost asigurata ca nu mai am nimic de plata
Dupa o jumatate de ora grea platesc suma minunata la casierie...ma duc la celalat ghiseu..cineva ma injura ca ma bag in fata si il anunt pe dl respectiv ca mi-am indeplinit cuminte misiunea
Ma asigura ca e in regula...Oare e in regula ???????????




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie