Zilele curg ca un izvor repede spre intalnirea cu marea cea mare

Am luat o pauza de la scris pentru ca in unele zile am avut timpul plin pana la refuz iar in altele am stat ( cat a fots timp ) si am privit anatomia lui Grey pe v-play ...de fapt am avut o zi plina de dr Grey care a fulminat cu  o noapte de vise cu personajele din film asa ca m-am hotarat sa iau o pauza si sa nu ma mai ating de laptop...dar asta nu a durat mult ...totusi am reusit sa ma rezum la 2- max 3 episoade pe zi.


Cu fetele aproape fiecare zi e la fel ...dimineata Alex se mai trezeste si ma ajuta cu suzeta Marei ...care o arunca din minut in minut parca sa testeze daca e cinea pe faza...apoi culmineaza cu un ueeeeeaaa...azi am reusit insa sa ma trezesc si eu la ora 8 si astfel pe la 9.30 am mers in parc ...parcul lui Vanghelie sa-i traiasca ...caci cele doua banci ramase erau pline pana la refuz ....iar pe iarba nu eram nebuna sa ma asez ...nu de alta ....dar ti-ar trebui o zi sa numeri fauna parcului chiar si intinsa la soare linistita....macar ma bucur de viata de bucurestean.
Botezul se apropie u repeziciune si eu n-am facut nimic in sensul asta ... incerc nici sa nu ma stresez..saptamana asta Alex a fost la control la oftalmologie si acum strangem din nou bani de ochelari ... in Romania ..alocatia pe un an a unui copil nu poate acoperi  costul unor lentile pentru ochelari...ba da ...scuze ..alocatia pe un an aproape acopera costul lentilelor ..daca am fi calculat si ramele era alta poveste.. Insa oricat de rau ar fi financiar ..nimic nu se compara cu rasul si plansul copiilor nostri. Deunazi tati si Mara stateau de vorba ...pacat ca nu pot incarca filmuletul pe blog...ma straduiesc sa-l incarc pe FB.
Mai am 6 zile din concediul postnatal si apoi trebuie sa incep nebunia cu depunderea dosarului la primarie ...iar asta presupune vreo doua drumuri la serviciu si sper ca doar unul la primarie ..Tot ce-mi pare rau la statul asta acasa e ca timpul zboara ingrozitor de repede ...imi aduc aminte ca la serviciu uneori ma uitam din cinci in cinci minute la ceas pentru ca mi se parea ca trec ore in loc de minute ...si abia asteptam sa ajung acasa la puiul meu ...acum am atata timp si abia daca-l pot valorifica.
Cu Alex am ajuns la jumatate cu tema de vacanta. Mara a inceput sa stea mai mult timp treaza ...acum trebuie sa poarte doi pampers asa ne-a spus doctorita insa ea nu-i prea suporta. In plus in ultimul timp pare si mai nesatula ....asa ca seara am introdus un biberon de lapte praf ..oricum pitica creste si sincer abia acums imi dau seama ce usoor e cu un copil sanatos.. Alex saracuta tot timpul a avut probleme ...chiar si acum sunt momente in care Alex ma solicita mai mult decat bebelusul ...e ca si cum as avea cinci copii in unul singur ...dar totul se compenseaza cu momentele in care Alex ma ajuta cu Mara ...si o ador pentru ca face totul din placere ..plimba caruciorul, duce pampersul la gunoi, ii da suzeta dimineata cand si ea ar mai dormi saracuta, o mangaie si-mi aduce aproape hainutele sau ce mai am eu nevoie... chiar mi-e de ajutor. Insa ma streseaza tare cu scoala ..nu stiu ce va face anul asta cu scoala ..e un chin sa fac temele cu ea .. e de o lene si de o lipsa de concentrare ingrozitoare...doar la adunare sta mai bine ..in rest.............











Deci nimic prea interesant de povestit ...doar ca trebuie sa fac multe lucruri si nu stiu cu care sa incep..in plus tot timpul nostru liber ni-l programeaza tata cu ce viseaza noaptea..in fine ...sper ca data viitoare sa am un subiect mai  interesant ...si sper ca unul din subiecte sa se numeasca -10 kg ...pentru ca am trecut la -9 si nu mai reusesc sa trec de bariera ...in plus am fost pe plus cu 22 ...deci mult de munca..partea proasta e ca daca nu mananc corespunzator nu produc lapte .. si atunci vacuta trebuie dusa la pascut ... si pascand regulat o sa se invete asa chiar daca nu va mai trebui sa produca lapte.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie