Utima rata la banca - alex la mare cu bunicii -mara plange

Azi am platit ultima rata la banca ...una din rate ..cea mai mare dar abia dupa data scadenta a creditului pot inchide contul asa ca trebuie sa mai fac o plimbare si cu toate ca e o zi fericita in viata noastra financiara si am scapat de un credit ..parca , parca am mai face altul ..sunt atat de multe necesitati si posibilitati atat de putine. Insa faptul ca ne trebuie cel putin doua lucruri urgent si nu ne putem hotara care e mai importanta am decis sa ramanem mai liberi de credit o perioada. Mai am un credit pana anul viitor dar cel de care am scapat azi era baza care ne manca lunar o suma de bani.

Alex nu a dormit toata noaptea trecuta, chiar a capatat vreo douapalmute pe tema asta insa era foarte emotionata si fericita ca pleaca cu buni si tataie la mare. Astefel ca la ora 5.00 era pregatita de plecare si cum bunicii sunt mai dificili :D cu ora inainte de sosirea trenului erau in gara ...de vreo doua zile trenul face doar doua ore pana la mare...pana acum facea si cate 8 ore...am venit o data cu trenul de la mare si a facut atat de mult pe drum incat am crezut ca nici nu vom ajunge la Bulgari ci poate vom cobora undeva prin Honolulu ( oare in ce tara e Honolulu?) . Au ajuns cu bine la mare si desi erau stresati au gasit si cazare ..pana anul acesta mergeau doar la hotel all inclusive dar de acum s-au schimbat putin lucrurile. Astfel Alex a facut deja baita in mare si e in culmea fericirii. Iulia si Vlad i-a dus cu masina la gara iar tati a fost si el prezent pana la plecarea trenului din gara. Tati a venit cu o idee minunata dar pe cat de minunata pe atat de greu de realizat  pentru mine. Vrea sa-si ea concediu doua nopti astfel incat eu sa plec o fuga pana la mare sa fac o baie si sa ma intorc seara ( el zice a doua zi dimineata), iar el sa ramana cu Maruca acasa. Dar eu nu ma indur...pe de alta parte ar fi bine sa ma eliberez o zi la mare cu Alex dar on the other hand ...n-as lasa-o pe Mara sa manance o zi de la biberon si eu sa irosesc bunatate de resurse naturale..in plus mi-ar fi prea dor de ea...si totusi tati are dreptate ..ar fi singura mea sansa pe anul asta sa ma rup putin de rutina si sa-mi incarc bateriiile in plus el stie cat de mult iubesc marea ...o iubesc mai mult decat o urasc.
Mara are acelasi program de liliac...si eu de asemenea...ziua dorm ...dar nu prea mult caci azi a stat mai mult treaza ...nu stiu ce are si e exasperant ...s-a si rasfatat putin si-i place sa i se acorde toata atentia ..in plus ii cam place in brate ..ori patutul are ghimpi pe care eu nu-i vad. Acum doarme in carucior, a facut baita si s-a linistit, apoi a dormit putin in pat iar cand a inceput concertul hard rock am scos-o la  plimbare cu caruciorul, bineinteles ca a adormit. Si astfel iar s-au mirat prietenii mei si Nico ( care si ea are un bebe de 5 luni jumatate) ce bebe cuminte am eu si ce frumos doarme ...aproape ma invidiau. Dar ei nu stiau ca Maruca imi face in ciuda parca. Cert e ca-i place la aer. Maine dimineata as vrea sa mergem la doctor..pentru cantarire caci mare lucru nu se intampla acolo, sa vedem cum facem cu tati pentru ca trebuie sa plecam de dimineata ..iar el dimineata vine de la serviciu.
Partea proasta e ca m-am reapucat de fumat ...si parca acum tigarea e si mai buna ca inainte ..o prostie...oare cine a inventat tigarea?!! e cel mai prosrt lucru pe care-l fac si care e in top 10 totusi in placerile mele.

Am terminat omiduta handmade,  Alex a foat foarte incantata de ea si desi ii era destinata Marei ....Alex a acut reactia asta << Ce daguta e!!! Ai facut-o pt mine, mami???>> si apoi s-a jucat cu ea mai mult pe post de trenulet. I-a placut ca e colorata .Si i-am spus ca voi mai face una ca sa aiba si ea si Maruca cate o omiduta facuta de mami. Punctul meu de vedere e ca se putea si mai bine .. dar merge si asa ..Cand se vor intoarce cu aparatul foto de la mare am sa postez si niste poze cu omiduta handmade...in totalitate ...lucrata la andrele...umpluta cu lana si cu niste antenute ciudate..panaatunci am sa postez pozele cu primii pasi spre infaptuirea ei..un fel de ecografie..







Azi i-am cumparat Marutei o pernuta ..trebuie sa ma opresc din scris pentru ca ,,Cine ma striga in noapteeeee???? e Dr Grey care incepeeee,, si aveam atatea de scris despre faptul ca nu stim sa ne bucuram la maxim de viata si ca de multe ori doar pe ultima suta de metri ne dam seama ca nu profitam la maxim de ea..Tu ce-ai face daca ai sti ca asta e ultima saptamana din viata ta? - sper ca asta sa fie urmatorul subiect

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie