4 iulie - zombie


Micul terorist confunda ziua cu noaptea si astfel m-am transformat partial in liliac ...ce i-ar mai placea lui Alex cand se intoarce de la tara ca in loc de mami sa-lm gaseasca pe Batman...si asa saptamana trecuta se ruga de mine sa ma duc la schimb de mame...o imbecilitate de emisiune la care ne uitam si unde toate toantele fac schimb de familii o saptamana....
Mama lor de colici ..ne-au inebunit..ceaiul ne mai linisteste putin dar eu in incapatanarea mea refuz sa apelez prea mult la ceai ...iar alaptatul e din ce in ce mai dificil ..mai ales ca nu ma pot abtine de la o gura de cafea sau pepsi pe zi.

 In ultimul timp tot iau lectii despre viata....unchiul meu ( fratele meu asa cum il numeam cand eram mai mica) a avut o lupta pe viata si pe moarte cu o infectie aproape de septicemie.... are o luna de cand sta in spital si se pare ca el a invins ...acum o luna cand eu nasteam el abia se trezea dupa o saptamana de somn si intubaj dupa operatie ...a fost groaznic, de curand am aflat prin fb bineinteles cum o fosta colega ce in urma cu cativa ani se casatorise si traia fericirea...fericire ce se vedea de departe...a ramas ..urasc cuvantul ...dar a ramas singura ...vadu....la o varsta la care nu ar fi trebuit sa existe asa ceva. Acum nu stiu daca se instaleaza depresia posnatala dar urasc faptul ca moartea a fost inventata. Atata fericire traiesti cand dai viata si atata tristete cand cineva drag dispare. Pe deoparte sunt convinsa ca daca n-ar exista moarte n-am sti sa pretuim nici 1% din viata si asa suntem niste imbecili de multe ori, imbecili ce ne irosim timpul pe pamant: ori ne batem joc de timp, ori il lasam sa treaca pe langa noi.
Azi a fost una din zilele in care dupa o noapte de plansete si zbucium am dormit, Alex e bine mersi la tara ...foarte fericita isi traieste o saptamana de copilarie din vacanta de vara.


Sa vedem maine ce va fi....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie