Dragoste curata

Pe vremea iubirilor adolescentine toti credem ca nu exista oameni care au mai iubit sau care vor mai iubi vreodata asa ca ei, dar iar mi-am luat 1-0.

Copiii iubesc altfel, sincer, curat si aproape gratis

Aseara ma perpeleam in pat, ma simteam rau,  aveam nevoie de liniste. Mara vine  langa mine, desi mi-ar fi placut sa o iau in brate si sa adorm brusc cu nasul in parul ei ma trezesc zicandu-i:
- Maruska, du-te dincolo si culca-te cu Alex, la voi in pat, eu nu ma simt prea bine si vreau sa raman singura.
- Nu vreau!
- Te rog, nu o lasa pe Anuska singura
_ Da mai mami dar la 5 vine tati si-mi face gadi- gadi.
_Hmmm, cum iti face gadi -gadi?! ..si-mi exemplifica cum o mangaie tati pe picioare si pe burtica...mmmm ce frumossss..as vrea si eu ..ma gandesc
- Fii atenta, te duci si te culci cu Ana iar cand plec eu la ora 7, tu vii si te culci langa tati, ok?
- NU!! zice Mara hotarata
- Dar ma, Mara, dar tu nu stii ca tati sforaie?! si sforaie tare....(aproape insuporbabil,  ma abtin sa mai adaug)
- Mie imi place cum sforaie tati, mi-a raspuns ea hotarata.
Iar mi-am luat 1-0 ..........asta-l iubeste pe tac-su cu tot cu defecte :)))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie