La muzeu - Grigore Antipa














Duminica am vizitat muzeul Gr Antipa...eu il mai vizitasem prin clasa a 6a dar nu ramasesem decat cu amintirea unor roci si a unor harti ..acum dupa modernizare e altceva. Ca de obicei eram sceptica insa am ramas placut impresionata...si nu doar eu ci si Alex a ramas impresionata. Totul este foarte bine realizat si bine pus la punct. Lui Alex i-au placut in mod deosebit tabletele de prezentare..si cred ca a fost prima data cand afolosit cititul din interes. Si nu am fost singurii interesati ...am stat la coada..si mi-a placut faptul ca oamenii merg la muzeu cu copiii. A fost frumos si va recomand cu caldura sa mergeti sa vedeti ...cu sau fara copii..E prima data cand pot spune cu mana pe inima ca mi-a placut totul..pana si toaleta este impecabila.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie