Suport de creioane si rama foto, semnul de carte si graul





CE am facut din invitatiile de la botez ramase - un semn de carte cu Mara

Astea au fost pt abilitati practice ...din pacate n-am apucat sa pozam umbreluta ...si ne-a oprit-o doamna la scoala :((( asa de tare s-a chinuit mamaie sa o faca si noi nici macar n-am pozat-o ..of :(((.  Oare de ce opreste doamna lucrurile pe care copii n-ar reusi sa le faca??? umbreluta era din dop de pluta, bloduri pe care adaugasem niste perlute albe la capete si ata ...ce rau imi pare ca ne-a oprit-o...







suportul de creioane ...materie prima ...cartonul de la sulul de hartie igienica



Finalul

Copii mici si mari


Tabloul cu pisici

Rama


Semnul de carte din ce ne-a ramas din invitatiile de botez
SI foto ...Mara si Alex ...caricatura

E frumos, imi place si mie

 Pe un carton cu cifre am completat cu: ata/lana, plastelina, hartie creponata, seminte de dovleac, bete de chibrit si petale de la o crizantema


 



Experimentul pt cunoasterea mediului ... am pus grau, porumb si doua boabe de fasole la incoltit...peste un timp si rabdare, graul a incoltit si a inceput sa creasca, la fel si fasolea. Cand au inceput sa se plosteasca le-am asezat cu grija sub stratul de zapada din gradinita iar in vara aveam niste spice mari si frumoase de grau...acum se odihnesc in vaza.















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie