Ecografia de sold

Azi am fost cu Mara in budimex sa facem o ecografie de sold...medicul pediatrru din maternitate recomanda aceasta ecografie tuturor, pe net am observat ca in strainatate se face tuturor bebeilor...doctorita de familie ne-a trimis sa facem eco ..ea fiind din fire mai stresata. Si uite asa ne-am petrecut o dimineata pana la pranz pe la cozi si cabinete pentru o simpla ecografie...de ce? ...pentru ca cineva a incercat o organizare pe spinarea pacientilor...si nu a contat ca acestia sunt copii...cred ca si haosul de la inceputul universului functiona mai bine..dar cand pune omul mana ....e dezastru ...sincer cred ca mai avem multe de invatat de la animale.
Eco a iesit ok, copilul nu are nimic si asta ma bucura enorm ...dar am vazut totate cazurile din jurul meu si mi-a rascolit amintirile de cand Alex era micuta si ne plimbam toata ziua la cabinete si spital..ba sa-i mai luam niste sange, ba sa facem doppler, ba sa facem radiografii. Ne trimiteau mereu la radiografii desi copilul avea doar 6 luni si sunt mandra ca la a patra radiografie m-am opus vehement... pacat ca abia atunci ...si pacat ca nimeni nu te informeaza si nu -ti asculta parerea ...medicii nici nu au timp de tine. Iti spun sec:
- Ia asta, du-te acolo si vino-napoi ....asta cu venitul inapoi e discutabila..de obicei trebuie sa vi a doua zi. M-am saturat de medicina si spitale...in tara noastra e o mare bataie de joc ...si nu doar pentru pacienti ci si pentru doctori 
_ Sistemu domle, sistemu ...ce sa mai spun aberatii peste aberatii
Imi aduc aminte ca satula fiind de conditiile din Budimex - celebrul Marie Curie in care mi-am pazit o npapte copilul sa nu-i intre gandacii in gura si acelasi celebru spital unde o consateanca de etnie alta se spala in zonele intime dimineata la chiuveta din unica toaleta la care ne duceam copii din obligatie, acelasi celebru spital in care am dormit impreuna cu copilul intr-un pat de jumatate de metru ..si cu o saltea ce putzea la propriu a pisat..de am vomat doua zile incat la vizita medicii ma intrebau unde mi-e fisa..acelasi celebru spital in care daca nu eram atenta asistenta ii facea aceeasi injectie de doua ori copilului meu si acelasi spital pe care am vrut sa-l uit...asa ca ...cu ocazia primei bronsite spre pneumonie am incercat sa ma internez la Grigore Alexandrescu... spital mai central ...nu aveam voie sa ma internez acolo pentru ca sectorul 5 apartine de Budimex...celebrul....dar in incapatanarea mea am gasit pe cineva cu suflet bun ...fosta sefa de la Programari ..care m-a ajutat...internat fiind am aflat ca multi pacienti erau din provincie si am aflat ca discriminare nu exista ci doar prostie. Daca as fi stat la tara as fi putut sa aleg ce spital vreau din Bucuresti dar daca stai intr-un anumit sector nu te poti duce doar la spitalul de care apartii. Aberatii..medicina si medicii ...o dispretuiesc pe cea care atunci cand am nascut mi a taiat copilul in timpul inciziei - cezariana, urasc tot personalul Poliyu din 2002 in frunte cu Nimeniul Dr. Stanciu + director pe atunci , medici ce m+au tinut 4 yile in spital sa nasc peste termen si medici care mi+au distrus copilul pas cu pas...putin cate putin si totusi ador profesionistii si mai ales cardiologii care mi+au repus copilul pe picioare si totusi urasc neurologii care nu pot pune nici macar un diagnostic la fel, care dau medicamente doar ca ,, pana acum am avut rezultate,, dar care n +au citit in viata lor contraindicatiile si mai e o chestie pe care nu o inteleg .
- De ce medicul tine neaparat sa-ti recomande un medicament ce se poate da doar pe reteta...medicament pe care oricum il gasesti de prea putine ori sau cand il gasesti trebuie sa-l cumperi pt ca a expirat reteta. De ce nu-ti spune asta ar fi bun daca ti-l permiti, sau asta e cel mai bun insa eu pot sa-ti dau doar atat.
Imi pare asa de rau ca nu am retinut numele medicilor care din punctul meu de vedere nu-si merita nici m-ul din cuvantul medic...cum ar fi ORL-istul de la Policlinica Eforie .. care expunea copii la infectii doar ca sa-i opereze el . Gen:
_Trebuie sa faca aerosoli
_ Da, o sa cumpar un aparat de aerosol, doar ca va rog sa-mi spuneti ce solutie sa pun si in ce cantitati
_ A nu, vi la noi si faci (era iarna) de trei ori pe saptamana, aparatele de pe piata nu sunt bune, noi avem aparat de 5000 de euro
- Bine
- Te progrmaez luni, te costa x lei sedinta si sa aduci la tine un sul de prosop de hartie
- Bine
De ce un sul de prosop de hartie? Si eu m-am intrebat...ca sa fac o gaura in mijlocul acestuia si sa-l pun in mascuta de aerosol ( de culoare neagra) si probabil nestearsa de ani de zile nici macar cu apa...si asa faceau copii aerosoli unii dupa altii.. apoi ii opera de polipi si amigdalite si apoi ii trecea pe un program de imunizare care din cate am vazut la usa cabinetului nu prea functiona. Asa ca ne-am dus la Dr. Ursuleanu si am rezolvat problema definitiv, mare om, mare medic, ne-am vazut de doua ori ..am vorbit putin si am facut multe (el mai mult)
La cardiologie am avut noroc din prima- dna dr Puia de la CC Iliescu nu e doar medic ci si mama pentru fiecare copil care-i intra in cabinet, Prof Socoteanu nu vorbea mult insa reda vieti si repara inimi, un om minunat subminat la un moment dat de sistem..un sistem bolnav...Doamne ajuta0ma sa-mi aduc aminte numele tembelilor> Orlistul de la Eforie, Ortopedul de la G. Alexandrescu ( nu Basca ..altul ..un idiot iremediabil cu figuri de medic) , asistentele pe Pneumologie din Budimex, ginecoloaga din Polizu, Neuroloaga din Eforie...acum imi dau seama ca am dat delete cam la tot ce nu mi-a placut ..iar experienta de azi m-a rascolit.... bine ca a fost una pozitiva pe care o voi tine minte. Noapte buna e 3.30 si mi s-a facut in sfarsit somn.... putin

Comentarii

  1. Es necesario hacerse una ecografia de vez en cuando para descartar cual quiere tipo de dolencia y que sea detectada a ripo

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comment or no comment?

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie